»Potrošnike je treba informirati.«
»Večja je informiranost potrošnikov, manjša je možnost protikonkurenčnega vedenja ponudnikov, kamor spada tiho dogovarjanje o cenah.«
»Primernejša rešitev je največ enkrat dnevno povišanje cen in neomejeno zniževanje cen, kot je to urejeno v Avstriji.«
»Konkretna pravila in učinkovit sistem nadzora nad cenami, s katerim bi preprečili nepotrebno zmedo ali oškodovanje potrošnika.«
»Tudi v ZPS-ju se zavzemajo za natančna pravila, povezana z možnostmi spreminjanja cen skozi dan.«
»Namen tega je zaščititi potrošnike z večjo preglednostjo in učinkovitim izvajanjem, kadar so potrošniki oškodovani. Zaradi tega novega dogovora bodo potrošniki vedeli, kaj kupujejo in od koga to kupujejo.«
»Potrošniki ne bi smeli biti več zavedeni z različnimi proizvodi, ki so predstavljeni kot enaki. Trgovci, ki bodo še naprej goljufali, bodo dobili visoke kazni. Novi dogovor bo tudi okrepil varstvo potrošnikov na spletu in povečal preglednost pri spletnem nakupovanju.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju